Cuprins
Analiza statistică a rezultatelor proiectului MIDAS
Analiza rezultatelor pentru programul de licență Automatică și Informatică Aplicată
Analiza rezultatelor pentru disciplina Algebră și Geometrie Diferențială
Analiza rezultatelor pentru disciplina Analiză matematică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Chimie.
Analiza rezultatelor pentru disciplina Fizică-1
Analiza rezultatelor pentru disciplina Matematici speciale
Analiza rezultatelor pentru disciplina Teoria probabilităților și statistică matematică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Algebră și Geometrie Diferențială
Analiza rezultatelor pentru disciplina Analiză matematică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Chimie.
Analiza rezultatelor pentru disciplina Fizică-1
Analiza rezultatelor pentru disciplina Matematici speciale
Analiza rezultatelor pentru disciplina Teoria probabilităților și statistică matematică
Analiza rezultatelor pentru programul de licență Energetică Industrială
Analiza rezultatelor pentru disciplina Algebră și Geometrie Diferențială
Analiza rezultatelor pentru disciplina Analiză matematică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Chimie.
Analiza rezultatelor pentru disciplina Fizică-1
Analiza rezultatelor pentru disciplina Matematici speciale
Analiza rezultatelor pentru programul de licență Electrotehnică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Algebră și Geometrie Diferențială
Analiza rezultatelor pentru disciplina Analiză matematică
Analiza rezultatelor pentru disciplina Chimie.
Analiza rezultatelor pentru disciplina Fizică-1
Analiza rezultatelor pentru disciplina Matematici speciale
În perioada de trei ani de desfășurare a proiectului MIDAS au beneficiat de mentorat un număr de 80 de studenți din cadrul Facultății de Inginerie Electrică, Electronică și Tehnologia Informației. Distribuția studenților în funcție de programele de licență alese este prezentată în tabelul 1 de mai jos:
Nume program de licență |
Număr studenți beneficiari |
Procent[%] |
Automatică și Informatică Aplicată (AIA) |
20 |
25.00% |
Electronică Aplicată/ Tehnologii și Sisteme de Telecomunicații (EA+TST) |
30 |
37.50% |
Energetică Industrială (EI) |
12 |
15.00% |
Electrotehnică (ET) |
16 |
20.00% |
Total |
80 |
100.00% |
Rezultatele globale ale studenților sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID |
Specializare |
Algebră și Geometrie Diferențială |
Analiză matematică |
Chimie |
Fizică-1 |
Matematici speciale |
Teoria probabilităților si statistică matematică* |
1 |
AIA |
absent |
5 |
5 |
absent |
4 |
7 |
2 |
AIA |
4 |
4 |
8 |
4 |
4 |
7 |
3 |
AIA |
5 |
8 |
6 |
4 |
5 |
6 |
4 |
AIA |
6 |
9 |
8 |
4 |
5 |
9 |
5 |
AIA |
6 |
7 |
7 |
4 |
4 |
7 |
6 |
AIA |
7 |
7 |
8 |
4 |
5 |
10 |
7 |
AIA |
8 |
8 |
9 |
4 |
4 |
9 |
8 |
AIA |
9 |
10 |
10 |
9 |
10 |
10 |
9 |
AIA |
absent |
3 |
5 |
absent |
absent |
6 |
10 |
AIA |
4 |
6 |
5 |
4 |
absent |
7 |
11 |
AIA |
9 |
7 |
8 |
absent |
absent |
9 |
12 |
AIA |
6 |
9 |
8 |
absent |
absent |
9 |
13 |
AIA |
8 |
10 |
8 |
7 |
6 |
9 |
14 |
AIA |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
15 |
AIA |
5 |
absent |
7 |
absent |
4 |
7 |
16 |
AIA |
6 |
8 |
8 |
4 |
5 |
8 |
17 |
AIA |
5 |
6 |
8 |
4 |
5 |
7 |
18 |
AIA |
5 |
8 |
8 |
4 |
absent |
7 |
19 |
AIA |
5 |
6 |
8 |
4 |
4 |
8 |
20 |
AIA |
5 |
6 |
5 |
4 |
5 |
8 |
21 |
EA+TST |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
6 |
22 |
EA+TST |
5 |
6 |
5 |
4 |
6 |
8 |
23 |
EA+TST |
6 |
absent |
4 |
absent |
absent |
5 |
24 |
EA+TST |
6 |
7 |
6 |
absent |
absent |
8 |
25 |
EA+TST |
6 |
5 |
5 |
absent |
absent |
7 |
26 |
EA+TST |
3 |
4 |
4 |
absent |
absent |
7 |
27 |
EA+TST |
5 |
6 |
5 |
4 |
6 |
7 |
28 |
EA+TST |
6 |
5 |
5 |
4 |
6 |
7 |
29 |
EA+TST |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
7 |
30 |
EA+TST |
7 |
3 |
6 |
4 |
10 |
7 |
31 |
EA+TST |
3 |
4 |
4 |
4 |
6 |
7 |
32 |
EA+TST |
3 |
absent |
4 |
absent |
absent |
6 |
33 |
EA+TST |
5 |
8 |
8 |
5 |
10 |
9 |
34 |
EA+TST |
4 |
5 |
6 |
absent |
5 |
7 |
35 |
EA+TST |
4 |
7 |
4 |
4 |
7 |
8 |
36 |
EA+TST |
3 |
4 |
5 |
absent |
5 |
5 |
37 |
EA+TST |
6 |
6 |
8 |
4 |
8 |
10 |
38 |
EA+TST |
10 |
7 |
4 |
absent |
5 |
6 |
39 |
EA+TST |
5 |
5 |
absent |
absent |
5 |
5 |
40 |
EA+TST |
5 |
5 |
5 |
absent |
5 |
5 |
41 |
EA+TST |
5 |
5 |
5 |
4 |
6 |
8 |
42 |
EA+TST |
5 |
6 |
6 |
absent |
6 |
7 |
43 |
EA+TST |
5 |
5 |
4 |
absent |
absent |
7 |
44 |
EA+TST |
5 |
5 |
4 |
4 |
8 |
7 |
45 |
EA+TST |
9 |
8 |
7 |
8 |
9 |
9 |
46 |
EA+TST |
3 |
3 |
6 |
absent |
6 |
8 |
47 |
EA+TST |
8 |
7 |
8 |
4 |
8 |
10 |
48 |
EA+TST |
5 |
3 |
5 |
absent |
4 |
7 |
49 |
EA+TST |
5 |
5 |
4 |
4 |
6 |
8 |
50 |
EA+TST |
5 |
3 |
5 |
4 |
absent |
5 |
51 |
EI |
5 |
5 |
6 |
4 |
4 |
- |
52 |
EI |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
53 |
EI |
absent |
absent |
4 |
4 |
absent |
- |
54 |
EI |
absent |
absent |
5 |
absent |
absent |
- |
55 |
EI |
absent |
4 |
5 |
absent |
absent |
- |
56 |
EI |
7 |
7 |
8 |
4 |
4 |
- |
57 |
EI |
10 |
10 |
9 |
4 |
8 |
- |
58 |
EI |
4 |
4 |
4 |
absent |
absent |
- |
59 |
EI |
7 |
7 |
8 |
4 |
5 |
- |
60 |
EI |
8 |
10 |
7 |
absent |
absent |
- |
61 |
EI |
8 |
8 |
8 |
4 |
7 |
- |
62 |
EI |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
63 |
ET |
7 |
7 |
8 |
4 |
7 |
- |
64 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
65 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
66 |
ET |
7 |
absent |
4 |
absent |
absent |
- |
67 |
ET |
6 |
10 |
7 |
6 |
10 |
- |
68 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
69 |
ET |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
- |
70 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
71 |
ET |
5 |
7 |
6 |
4 |
4 |
- |
72 |
ET |
9 |
5 |
4 |
4 |
4 |
- |
73 |
ET |
absent |
4 |
6 |
absent |
absent |
- |
74 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
75 |
ET |
10 |
7 |
5 |
4 |
4 |
- |
76 |
ET |
8 |
7 |
6 |
4 |
7 |
- |
77 |
ET |
7 |
7 |
6 |
4 |
5 |
- |
78 |
ET |
absent |
absent |
absent |
absent |
absent |
- |
79 |
ET |
7 |
5 |
9 |
4 |
9 |
- |
80 |
ET |
10 |
10 |
6 |
4 |
4 |
- |
Teoria probabilităților și statistică matematică se face doar de studenții de la Electronică Aplicată/ Tehnologii și Sisteme de Telecomunicații și Automatică și Informatică Aplicată
ID-ul studentului este în loc de numele studentului mentorat. Electronică Aplicată/ Tehnologii și Sisteme de Telecomunicații reprezintă două programe de licență distincte începând cu anul III, când studenții își aleg specializarea. În primii doi ani, cursurile sunt comune. După primii doi ani studentul face o cerere pentru alegerea programului de studiu. Din acest motiv studenții nu pot fi separați pe programul de studiu.
Disciplinele analizate în cadrul programului de licență Automatică și Informatică Aplicată sunt:
· Algebră și Geometrie Diferențială
· Analiză matematică
· Chimie
· Fizică-1
· Matematici speciale
· Teoria probabilităților și statistică matematică
Un număr de trei studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Algebră și Geometrie Diferențială |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
6 |
5 |
7 |
5 |
8 |
5 |
9 |
6 |
10 |
6 |
11 |
6 |
12 |
6 |
13 |
7 |
14 |
8 |
15 |
8 |
16 |
9 |
17 |
9 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Algebră și Geometrie Diferențială |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6.058824 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.387968 |
|
2 |
0 |
Medianul |
6 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
5 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
1.599632 |
|
5 |
6 |
Varianța |
2.558824 |
|
6 |
4 |
Kurtosis |
-0.56484 |
|
7 |
1 |
Skewness |
0.722867 |
|
8 |
2 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
2 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
9 |
|||
Suma punctajelor |
103 |
|||
Frecvența de apariție |
17 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 88.24% (15 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 11.76% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 25% studenți nepromovați și 75% studenți promovați.
Un număr de doi studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Analiză matematică |
1 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
6 |
5 |
6 |
6 |
6 |
7 |
6 |
8 |
7 |
9 |
7 |
10 |
7 |
11 |
8 |
12 |
8 |
13 |
8 |
14 |
8 |
15 |
9 |
16 |
9 |
17 |
10 |
18 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Analiză matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7.055555556 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.453542499 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
1 |
Cea mai frecventă notă |
6 |
|
4 |
1 |
Deviația standard |
1.924217862 |
|
5 |
1 |
Varianța |
3.702614379 |
|
6 |
4 |
Kurtosis |
-0.172512345 |
|
7 |
3 |
Skewness |
-0.366834436 |
|
8 |
4 |
Diferența maximă |
7 |
|
9 |
2 |
Nota minimă |
3 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|
|
|
Suma punctajelor |
127 |
|||
Frecvența de apariție |
18 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 88.89% (16 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 11.11% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 20% studenți nepromovați și 80% studenți promovați.
Un singur student a fost absent la susținerea examenelor pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Chimie |
1 |
5 |
2 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
7 |
8 |
8 |
9 |
8 |
10 |
8 |
11 |
8 |
12 |
8 |
13 |
8 |
14 |
8 |
15 |
8 |
16 |
8 |
17 |
8 |
18 |
9 |
19 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Analiză matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7.315789474 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.333794695 |
|
2 |
0 |
Medianul |
8 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
8 |
|
4 |
0 |
Deviația standard |
1.454977342 |
|
5 |
4 |
Varianța |
2.116959064 |
|
6 |
1 |
Kurtosis |
-0.452533455 |
|
7 |
2 |
Skewness |
-0.497881905 |
|
8 |
10 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
5 |
10 |
1 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
139 |
|||
Frecvența de apariție |
19 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 100.00% (19 studenți), iar studenți care nu au promovat nu avem. Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 5% studenți nepromovați și 95% studenți promovați.
Un număr de șase studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Fizică-1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
4 |
9 |
4 |
10 |
4 |
11 |
4 |
12 |
4 |
13 |
7 |
14 |
9 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Fizică-1 |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
4.571428571 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.402113724 |
|
2 |
0 |
Medianul |
4 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
12 |
Deviația standard |
1.504571787 |
|
5 |
0 |
Varianța |
2.263736264 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
6.205910076 |
|
7 |
1 |
Skewness |
2.606941144 |
|
8 |
0 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
9 |
|||
Suma punctajelor |
64 |
|||
Frecvența de apariție |
14 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 14.29% (2 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este destul de mare: 85.71% (14 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele: 90% studenți nepromovați și 10% studenți promovați.
Un număr de șase studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Matematici speciale |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
5 |
8 |
5 |
9 |
5 |
10 |
5 |
11 |
5 |
12 |
5 |
13 |
6 |
14 |
10 |
15 |
4 |
16 |
4 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Matematici speciale |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.419313935 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
6 |
Deviația standard |
1.568929081 |
|
5 |
6 |
Varianța |
2.461538462 |
|
6 |
1 |
Kurtosis |
8.923650568 |
|
7 |
0 |
Skewness |
2.788526296 |
|
8 |
0 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
1 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
70 |
|||
Frecvența de apariție |
14 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 57.14% (8 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 42.86% (6 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 60% studenți nepromovați și 40% studenți promovați.
Un singur student a fost absent la susținerea examenului pentru această disciplină. Notele obținute de studenți care au fost prezenți la examen sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Teoria probabilităților și statistică matematică |
1 |
6 |
2 |
6 |
3 |
7 |
4 |
7 |
5 |
7 |
6 |
7 |
7 |
7 |
8 |
7 |
9 |
7 |
10 |
8 |
11 |
8 |
12 |
8 |
13 |
9 |
14 |
9 |
15 |
9 |
16 |
9 |
17 |
9 |
18 |
10 |
19 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Teoria probabilităților și statistică matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7.894736842 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.285053979 |
|
2 |
0 |
Medianul |
8 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
7 |
|
4 |
0 |
Deviația standard |
1.242521488 |
|
5 |
0 |
Varianța |
1.543859649 |
|
6 |
2 |
Kurtosis |
-1.065762488 |
|
7 |
7 |
Skewness |
0.220032993 |
|
8 |
3 |
Diferența maximă |
4 |
|
9 |
5 |
Nota minimă |
6 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
150 |
|||
Frecvența de apariție |
19 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 100% (19 studenți). Dacă includem și studentul care nu s-a prezentat la examen, procentele sunt următoarele 5% studenți nepromovați și 95% studenți promovați.
Disciplinele analizate în cadrul programului de licență comun Electronică Aplicată / Tehnologii și Sisteme de Telecomunicații sunt:
· Algebră și Geometrie Diferențială
· Analiză matematică
· Chimie
· Fizică-1
· Matematici speciale
· Teoria probabilităților și statistică matematică
La această disciplină toți studenții au participat la examen. Notele obținute de studenți sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Algebră și Geometrie Diferențială |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
3 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
4 |
9 |
5 |
10 |
5 |
11 |
5 |
12 |
5 |
13 |
5 |
14 |
5 |
15 |
5 |
16 |
5 |
17 |
5 |
18 |
5 |
19 |
5 |
20 |
5 |
21 |
5 |
22 |
6 |
23 |
6 |
24 |
6 |
25 |
6 |
26 |
6 |
27 |
7 |
28 |
8 |
29 |
9 |
30 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Algebră și Geometrie Diferențială |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5.200000 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.304751642 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
5 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
1.669193487 |
|
5 |
6 |
Varianța |
2.786206897 |
|
6 |
4 |
Kurtosis |
1.781327266 |
|
7 |
1 |
Skewness |
1.09056725 |
|
8 |
2 |
Diferența maximă |
7 |
|
9 |
2 |
Nota minimă |
3 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
156 |
|||
Frecvența de apariție |
30 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 77.33% (22 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 26.67% (8 studenți).
Un număr de doi studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Analiză matematică |
1 |
3 |
2 |
3 |
3 |
3 |
4 |
3 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
5 |
9 |
5 |
10 |
5 |
11 |
5 |
12 |
5 |
13 |
5 |
14 |
5 |
15 |
5 |
16 |
5 |
17 |
5 |
18 |
5 |
19 |
6 |
20 |
6 |
21 |
6 |
22 |
6 |
23 |
7 |
24 |
7 |
25 |
7 |
26 |
7 |
27 |
8 |
28 |
8 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Analiză matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5.25 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.270336847 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
4 |
Cea mai frecventă notă |
5 |
|
4 |
3 |
Deviația standard |
1.430488132 |
|
5 |
11 |
Varianța |
2.046296296 |
|
6 |
4 |
Kurtosis |
-0.458083987 |
|
7 |
4 |
Skewness |
0.17884115 |
|
8 |
2 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
3 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
8 |
|||
Suma punctajelor |
147 |
|||
Frecvența de apariție |
28 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 75% (21 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 25% (7 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 30% studenți nepromovați și 70% studenți promovați.
Un singur student a fost absent la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studentul care a absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Chimie |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
4 |
9 |
4 |
10 |
5 |
11 |
5 |
12 |
5 |
13 |
5 |
14 |
5 |
15 |
5 |
16 |
5 |
17 |
5 |
18 |
5 |
19 |
5 |
20 |
5 |
21 |
6 |
22 |
6 |
23 |
6 |
24 |
6 |
25 |
6 |
26 |
7 |
27 |
8 |
28 |
8 |
29 |
8 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Chimie |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5.24137931 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.230949915 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
5 |
|
4 |
9 |
Deviația standard |
1.243703353 |
|
5 |
11 |
Varianța |
1.54679803 |
|
6 |
5 |
Kurtosis |
0.467231122 |
|
7 |
1 |
Skewness |
1.061397552 |
|
8 |
3 |
Diferența maximă |
4 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
8 |
|||
Suma punctajelor |
152 |
|||
Frecvența de apariție |
29 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 68.97% (20 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 31.03% (9 studenți). Dacă includem și studentul care nu s-a prezentat la examen, procentele sunt următoarele 33.33% din studenți sunt nepromovați și 66.67% din studenți sunt promovați.
Un număr de 14 studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Fizică-1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
4 |
9 |
4 |
10 |
4 |
11 |
4 |
12 |
4 |
13 |
4 |
14 |
4 |
15 |
5 |
16 |
8 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Fizică-1 |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
4.3125 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.25361963 |
|
2 |
0 |
Medianul |
4 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
14 |
Deviația standard |
1.01447852 |
|
5 |
1 |
Varianța |
1.029166667 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
13.7173204 |
|
7 |
0 |
Skewness |
3.651583912 |
|
8 |
1 |
Diferența maximă |
4 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
8 |
|||
Suma punctajelor |
69 |
|||
Frecvența de apariție |
16 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 12.50% (2 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 87.50% (14 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 93.75% studenți nepromovați și 6.25% studenți promovați.
Un număr de șapte studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Matematici speciale |
1 |
4 |
2 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
6 |
5 |
7 |
5 |
8 |
5 |
9 |
6 |
10 |
6 |
11 |
6 |
12 |
6 |
13 |
6 |
14 |
6 |
15 |
6 |
16 |
6 |
17 |
7 |
18 |
8 |
19 |
8 |
20 |
8 |
21 |
9 |
22 |
10 |
23 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Matematici speciale |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6.391304348 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.348566406 |
|
2 |
0 |
Medianul |
6 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
6 |
|
4 |
1 |
Deviația standard |
1.671665757 |
|
5 |
7 |
Varianța |
2.794466403 |
|
6 |
8 |
Kurtosis |
0.098931192 |
|
7 |
1 |
Skewness |
0.974607524 |
|
8 |
3 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
4 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
147 |
|||
Frecvența de apariție |
23 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 95.65% (22 de studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 4.35% (1 student). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 26.67% studenți nepromovați și 73.33% studenți promovați.
Notele obținute de studenți sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Teoria probabilităților și statistică matematică |
1 |
5 |
2 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
6 |
8 |
6 |
9 |
7 |
10 |
7 |
11 |
7 |
12 |
7 |
13 |
7 |
14 |
7 |
15 |
7 |
16 |
7 |
17 |
7 |
18 |
7 |
19 |
7 |
20 |
7 |
21 |
8 |
22 |
8 |
23 |
8 |
24 |
8 |
25 |
8 |
26 |
8 |
27 |
9 |
28 |
9 |
29 |
10 |
30 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Teoria probabilităților și statistică matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7.1 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.250746013 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
7 |
|
4 |
0 |
Deviația standard |
1.373392477 |
|
5 |
5 |
Varianța |
1.886206897 |
|
6 |
3 |
Kurtosis |
-0.081245434 |
|
7 |
12 |
Skewness |
0.236179155 |
|
8 |
6 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
2 |
Nota minimă |
5 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
213 |
|||
Frecvența de apariție |
30 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat examenul este de 100% (30 de studenți).
Disciplinele analizate în cadrul programului de licență Energetică Industrială sunt:
· Algebră și Geometrie Diferențială
· Analiză matematică
· Chimie
· Fizică-1
· Matematici speciale
Un număr de cinci studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Algebră și Geometrie Diferențială |
1 |
4 |
2 |
5 |
3 |
7 |
4 |
7 |
5 |
8 |
6 |
8 |
7 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Algebră și Geometrie Diferențială |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.755928946 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
7 |
|
4 |
1 |
Deviația standard |
2 |
|
5 |
1 |
Varianța |
4 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
-0.15 |
|
7 |
2 |
Skewness |
-0.175 |
|
8 |
2 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
1 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
49 |
|||
Frecvența de apariție |
7 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 85.71% (6 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 14.29% (1 student). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 50% studenți nepromovați și 50% studenți promovați.
Un număr de patru studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Analiză matematică |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
7 |
5 |
7 |
6 |
8 |
7 |
10 |
8 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Analiză matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6.875 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.854348 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
2.416461 |
|
5 |
1 |
Varianța |
5.839286 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
-1.46776 |
|
7 |
2 |
Skewness |
0.112632 |
|
8 |
1 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
55 |
|||
Frecvența de apariție |
8 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 75% (6 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 25% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 50% studenți nepromovați și 50% studenți promovați.
Un număr de doi studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Chimie |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
7 |
8 |
8 |
8 |
9 |
8 |
10 |
9 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Chimie |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6.4 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.581186526 |
|
2 |
0 |
Medianul |
6.5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
8 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
1.837873167 |
|
5 |
2 |
Varianța |
3.377777778 |
|
6 |
1 |
Kurtosis |
-1.669747972 |
|
7 |
1 |
Skewness |
-0.069803225 |
|
8 |
3 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
9 |
|||
Suma punctajelor |
64 |
|||
Frecvența de apariție |
10 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 80% (8 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 20% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 33.33% studenți nepromovați și 66.67% studenți promovați.
Un număr de 6 studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Fizică-1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
Statistic observăm că nici un student nu a promovat această disciplină, ceea ce înseamnă că procentul de promovabilitate este de 0%. Ținând cont că 50% din studenți au absentat, se poate explica că acest examen a avut cea mai mare dificultate printre studenți.
Un număr de șapte studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Matematici speciale |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
7 |
5 |
8 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Matematici speciale |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5.6 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.81240384 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
1.816590212 |
|
5 |
1 |
Varianța |
3.3 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
-2.231404959 |
|
7 |
1 |
Skewness |
0.567163152 |
|
8 |
1 |
Diferența maximă |
4 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
8 |
|||
Suma punctajelor |
28 |
|||
Frecvența de apariție |
5 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 60% (3 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 40% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 75% studenți nepromovați și 25% studenți promovați.
Disciplinele analizate în cadrul programului de licență Electrotehnică sunt:
· Algebră și Geometrie Diferențială
· Analiză matematică
· Chimie
· Fizică-1
· Matematici speciale
Un număr de șapte studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Algebră și Geometrie Diferențială |
1 |
5 |
2 |
5 |
3 |
6 |
4 |
7 |
5 |
7 |
6 |
7 |
7 |
7 |
8 |
8 |
9 |
9 |
10 |
10 |
11 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Algebră și Geometrie Diferențială |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
7.363636364 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.526959154 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
7 |
|
4 |
0 |
Deviația standard |
1.747725795 |
|
5 |
2 |
Varianța |
3.054545455 |
|
6 |
1 |
Kurtosis |
-0.828195862 |
|
7 |
4 |
Skewness |
0.278139232 |
|
8 |
1 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
5 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
81 |
|||
Frecvența de apariție |
11 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
Din analiza datelor observăm că procentul de promovabilitate este 100% (11 studenți) pentru studenții care au susținut examenul. Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen, procentele sunt următoarele 39% studenți nepromovați și 61% studenți promovați.
Un număr de șapte studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Analiză matematică |
1 |
4 |
2 |
5 |
3 |
5 |
4 |
5 |
5 |
7 |
6 |
7 |
7 |
7 |
8 |
7 |
9 |
7 |
10 |
10 |
11 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Analiză matematică |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6.727272727 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.589158245 |
|
2 |
0 |
Medianul |
7 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
7 |
|
4 |
1 |
Deviația standard |
1.954016842 |
|
5 |
3 |
Varianța |
3.818181818 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
-0.249433107 |
|
7 |
5 |
Skewness |
0.564567602 |
|
8 |
0 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
0 |
Nota minimă |
4 |
10 |
2 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
74 |
|||
Frecvența de apariție |
11 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 90.91% (10 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 9.09% (1 student). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 44.44% studenți nepromovați și 55.56% studenți promovați.
Un număr de șase studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Chimie |
1 |
3 |
2 |
4 |
3 |
5 |
4 |
6 |
5 |
6 |
6 |
6 |
7 |
6 |
8 |
7 |
9 |
7 |
10 |
7 |
11 |
8 |
12 |
8 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Chimie |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
6 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.426401433 |
|
2 |
0 |
Medianul |
6 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
6 |
|
4 |
2 |
Deviația standard |
1.477097892 |
|
5 |
2 |
Varianța |
2.181818182 |
|
6 |
5 |
Kurtosis |
0.336111111 |
|
7 |
1 |
Skewness |
0.60930288 |
|
8 |
1 |
Diferența maximă |
5 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
4 |
10 |
0 |
|
Nota maximă |
9 |
|||
Suma punctajelor |
72 |
|||
Frecvența de apariție |
12 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 83.33% (10 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 16.67% (2 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 44.44% studenți nepromovați și 55.56% studenți promovați.
Un număr de opt studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Fizică-1 |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
4 |
6 |
4 |
7 |
4 |
8 |
4 |
9 |
4 |
10 |
6 |
Din analiza datelor observăm că în afară de un singur student, toți studenții nu au promovat examenul. Dacă considerăm studenții prezenți la examen, atunci rata de promovabilitate este de 10%. Dacă luăm în considerare și studenții absenți atunci rata de promovabilitate este de 5.56%.
Un număr de opt studenți au fost absenți la examenul pentru această disciplină. Notele obținute de studenți (excluzând studenții care au absentat la examen) sunt prezentate în tabelul de mai jos:
ID student |
Matematici speciale |
1 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
6 |
5 |
7 |
7 |
8 |
7 |
9 |
9 |
10 |
10 |
Analiza statistică descriptivă efectuată asupra notelor relevă următoarele informații prezentate în tabelele de mai jos:
· Indicatorii statistici
· Numărul de apariții a fiecărei note obținute
Matematici speciale |
|
Nota obținută |
Frecvența de apariție |
|
|
||||
Media aritmetică |
5.9 |
|
1 |
0 |
Eroarea standard |
0.70632067 |
|
2 |
0 |
Medianul |
5 |
|
3 |
0 |
Cea mai frecventă notă |
4 |
|
4 |
4 |
Deviația standard |
2.233582076 |
|
5 |
2 |
Varianța |
4.988888889 |
|
6 |
0 |
Kurtosis |
-0.557203869 |
|
7 |
2 |
Skewness |
0.903399698 |
|
8 |
0 |
Diferența maximă |
6 |
|
9 |
1 |
Nota minimă |
4 |
10 |
1 |
|
Nota maximă |
10 |
|||
Suma punctajelor |
59 |
|||
Frecvența de apariție |
10 |
Histograma frecvenței de apariție a notelor este prezentată în graficul de mai jos:
+
Din analiza datelor observăm că numărul de studenți care au promovat este de 60% (6 studenți), iar numărul de studenți care nu au promovat este de 40% (4 studenți). Dacă includem și studenții care nu s-au prezentat la examen procentele sunt următoarele 66.67% studenți nepromovați și 33.33% studenți promovați.
Din totalul de 480 de examene pe care trebuiau să le susțină cei 80 de studenți beneficiari ai proiectului, au fost susținute doar 347 de examene, ceea ce înseamnă 77.11% rata de prezentare la examene. Au fost promovate un număr de 257 de examene (nota minimă pentru promovarea unui examen este 5), ceea ce înseamnă un procent de promovabilitate de 74.06% (din ele 347 de examene susținute), respectiv 57.11% față de numărul total de examene. Cea mai dificilă disciplină este Fizică-1, unde avem cel mai mic număr de examene promovate.